Varför jag skaffar blogg…

april 24, 2012

Jag har tyvärr hamnat i en svacka med maten. Eller rättare sagt onyttigheter.. Var magsjuk tidigare och har inte kommit tillbaka än i LCHF-maten. Jag har hetsätit och överätit hårdbrödmackor med smör, chokladbollar, rostade mackor och bullar nu ikväll. Känns så trist då träningen flyter på kanon!

Idag har jag nämligen tränat två gånger på gym! Började morgonen med 10-15 min löpning/uppvärmning utomhus, sedan ca 1 timmes styrketräning för rygg, axlar och mage. Avslutade med crosstrainer 15 min och lite mer styrka…

Sen var det dags igen på eftermiddagen. Blev ett lugnare pass med ben och rumpa.

Så varför ska man då hetsäta på kvällen???!?!!?? Grrrrr!!! Så jag tänkte att en blogg skulle kunna hjälpa mig att hålla ätningen i schack och peppa mig att hålla mig från onyttigheter och satsa fullt ut på träningen!

Lämna en kommentar