Börjat bra!

april 25, 2012

Nu har dagens första träningspass blivit avklarat.

  • 10 min jogging
  • Bröst, biceps och triceps på gymmet.

Jag kör max åtta repetitioner och tre set i varje övning. Fast om det går lite för lätt gör jag några fler rep och lägger sedan på mer vikt i nästa set. Jag slutar inte förrän jag inte orkar en rep till 🙂 Ska försöka att köra så pass tungt att jag endast kör 6 rep i vissa övningar. Spännande!!

Har just ätit frukost. Var inte hungrig innan och tänkte att jag tränar först och äter efter det. Var inte jättehungrig efteråt heller. Men tänker äta tre mål per dag och ev några mellanmål om jag behöver. Ska se till att jag är mätt om sugen sätter in!

Frukost: 2 stekta småägg och bacon. Blev 200 kcal när jag kollade på minmat.net

Så nu är det dags för jobb!!

2 svar to “Börjat bra!”

  1. Marie Says:

    Bra början. Hur gick resten av dagen?

    • styrkaolchf Says:

      Det gick rättså bra resten av dagen oxå. Hade en liten ätperiod efter lunch. Tror att jag helt enkelt fick i mig för lite mat till lunchen. Så det blev jordgubbsmix med frön och sedan några ostskivor. Samt en kopp kaffe med cocosfett i. Kändes ok. Sedan upptäckte mannen hur många chokladbollar jag ätit igår… Kändes tungt först men nu känns det bra. Så kan han stötta mig ännu mer när jag blir sugen!


Lämna en kommentar